عکس باربی ها و پرنسس ها
 
عـکس های تمام کارتون ها
carton
 
 
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : سارا

Myspace Cartoons Icons Myspace Cartoons Icons Myspace Barbie Icons Myspace Barbie Icons Myspace Dolls Icons Myspace Dolls Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Disney Icons Myspace Boys Icons


نظرات شما عزیزان:

ایرانی
ساعت16:45---30 آذر 1391
بنام خدا
احمدی نژ اد در ادعاهای انتخاباتی رجز میخواند که در پایانِ ریاست جمهوریش تغییرات عمیقی را شاهد خواهیم بود. مشکل بیکاری و مسکن حل خواهد شد مردم به رفاه نسبی میرسند. تغییرات هم رخ داد، فقط حاصلش طور دیگری بود. ویرانی اقتصاد، تورم 50 درصدی، رکود بی‌سابقه و تعطیلی تولید، تحریم نفت و آنچه عیان است حاجت به بیان نیست. 8 سال گذشته و باصطلاح رییس جمهور، تازه دانسته که تحریم ورق پاره نیست. در زندان و حصر بودن اصلاح طلبان با تجربه، رشد نیافتگی سیاسی جامعه و اپوزیسیونِ ناتوان و بعضا عقب مانده خارج از کشور، کار را به جایی رسانده که باید بسیار نگران بود. دو سمِ مهلکِ دروغ و ناامیدی در پایان این 8 سال تاثیر مخربش را بر روح جامعه ی ایران نهاده. نه مذهب توانِ بسیج عمومی دارد و نه در طبقات مرجعی مثل روشنفکران و دانشگاهیان، شوری برای تبلیغ و تهییج مانده. با اصلاح قانون انتخابات، دست خامنه ای برای تقلب وسیع و تبدیل انتخابات به انتصابات باز میگردد. غربی ها حاضرند تداوم حاکمیت وی در تبارش را بشرط تبعیّت از غرب و قبول شرایط آنان بپذیرند. آمریکا در پی تضعیف رژیم و کسب امتیاز و تحمیل قراردادهای ترکمانچای دیگر حتی با تبدیل ایران به کره شمالی اما طرفدار غرب، بمنظور حفظ منافع خود است. باید قبل از فروش کشور بخاطر بقای رژیم و خطرناک شدن اوضاع علیه تمامیت ارضی با اتحاد رنگین کمان ملت ایران، حول خواسته های حداقلی، حرکتی کرد. دریغ است ایران که ویران شود. هموطن خواهش می کنم برای انتشار هر چه بیشتر این پیام یاریم کن تا بازتاب مکررش مثل الله اکبر شبانه امید در دل ایرانیان و در فضای مجازی اولین گام اتحاد ماباشد. قسم به اسم آزادی که تا آخرین نفس راحت را ادامه خواهیم داد ای شهید.
اتحاد-مبارزه-پیروزی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عـکس های تمام کارتون ها و آدرس cartonimage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 33866
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<